ویژگی های عایق رطوبتی سنگ نما ساختمان

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

ویژگی های عایق رطوبتی سنگ نما ساختمان

۲۴۵ بازديد

ویژگی های عایق رطوبتی سنگ نما ساختمان : آشنایی با روش‌ های عایق سنگ نما و به دنبال آن صرفه جویی در انرژی و بهبود بهره وری انرژی ساختمان‌ها، چه در ساخت و سازهای جدید و چه در نوسازی نماهای ساختمان‌ های قدیمی، اهمیت بسیار زیادی دارد. بهترین عایق رطوبتی یا حرارتی سنگ نما از نفوذ هوا و مشکلات رطوبتی جلوگیری می‌کند، پل‌ های حرارتی بین بیرون و داخل ساختمان را خنثی می‌کند و ساختار خود پوششی ساختمان را تقویت می‌کند. روش‌ های مختلفی برای عایق‌کاری نمای ساختمان وجود دارد که در زمان ساخت و پس از آن می‌توانید از آنها استفاده کنید.

 

ویژگی های عایق رطوبتی سنگ نما ساختمان

عایق رطوبتی سنگ نما بر اساس تکنولوژی نانو فرموله شده است. بنابراین می‌تواند یک خاصیت آب گریزی ایده آلی را بر روی سطوح سنگی ایجاد کند. معمولاً از ذرات سیلان ضد آب برای تکمیل ساختار این محصول استفاده می‌شود. این نوع عایق قابلیت آن را دارد که در ابعاد نانومتری مانع نفوذ سیالات به بافت داخلی سازه شود. علاوه بر رطوبت می‌توانند در برابر گرد و غبار و آلاینده های ریز نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهند.از طرفی مواد و ترکیبات شیمیایی نیز در صورت تماس با سطح باعث آسیب فیزیکی غشاء رنگ نمی شود. نماهای سنگی با پذیرش این عایق دچار تغییر رنگ، شوره، خوردگی، وجود کپک و مواردی از این قبیل نخواهند شد. شما می‌توانید عایق رطوبتی سنگ نما را بر روی سنگ های طبیعی و مصنوعی اجرا کنید.ابزارهای پیچیده ای برای اجرا نیاز نیست بلکه شما می‌توانید با انواع قلم مو و غلطک نیز به اجرای عایق بپردازید. علاوه بر این سازگاری خوبی با دستگاه های اسپری نیز دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

واترپروف و ضد آب سازی نما واترپروف و ضد آب سازی نما, انواع عایق در نما

پوشش‌ های نانو به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پوشش‌های آبگریز روز دنیا شناخته می‌شوند که با ایجاد یک لایه مانع نامرئی بر روی سنگ نما و دیوارهای بیرونی، از نما در مقابل رطوبت جلوگیری می‌کند. در این نوع از روش‌های عایق سنگ نما، برخی پوشش‌های نانو تنها یک لایه ضد آب بر روی سطح ایجاد نمی‌کنند؛ بلکه به خود سنگ نیز خاصیت ضد آب می‌دهند. وقتی سطح سنگ را آغشته به پوشش محافظ نانو می کنید، اتم های ریز آن تمام منافذ را پُر می کنند. حتی اگر سطح سنگ بی نهایت صاف باشد، هنوز دارای حفره های ریزی است. حتی ماده ای مانند شیشه، وقتی زیر میکروسکوپ قرار می گیرد، منافذ ریزی در ساختارش مشاهده می شود. منافذ ریز در متریالی مانند سنگ به وفور دیده می شود. منافذ هرگونه آلودگی و ذرات آب را جذب می کنند که در نهایت باعث کثیفی شده و در بلند مدت منجر به خرابی ظاهر سنگ و کاهش مقاومت آن می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.