خرید بهترین ماستیک مقاوم نفتی جهت اجرا در کف انبارها

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

خرید بهترین ماستیک مقاوم نفتی جهت اجرا در کف انبارها

۳,۷۱۹ بازديد

خرید بهترین ماستیک مقاوم نفتی جهت اجرا در کف انبارها : ماده پر کننده ای دو جزئی و بسیار مقاوم در برابر حلال های نفتی آلیفاتیک می باشد که از ترکیبات قطران و بیتومن رابر برای ساخت این ماده استفاده می شود. اجرای درزهای انبساطی در کف های وسیع و گسترده امری اجتناب ناپذیر است و می بایست بتن ریزی را توسط قالب بندی، در مقاطع کوچکتر اجرا نمود . این روش اجرا باعث می شود که عمر و پایایی سطح افزایش یافته و بدلیل تقسیم سطح به مقاطع کوچکتر، در برابر تنش ها و نیروهای وارده مقاومت بیشتری داشته باشد . در شرایط معمول و سطوحی که در شرایط نرمال قرار دارند ، معمولاً از انواع درزبندهای معمول مانند ماستیک پلی یورتان ، ماستیک گرم اجرا و یا ماستیک سرد اجرا استفاده می شود .

 

خرید بهترین ماستیک مقاوم نفتی جهت اجرا در کف انبارها

ولی در شرایطی که سطح در معرض مواد نفتی و حلال ها قرار دارد استفاده از درزبندهای معمولی گزینه مناسبی نیست و می بایست از درزبندی استفاده شود، که در برابر مواد نفتی مقاومت کافی داشته باشد و در اثر برخورد با این مواد ، درز پر شده با ماستیک مستهلک و خالی نشود. بدین منظور درزبندی مخصوص با نام ماستیک مقاوم نفتی یا ماستیک ضد حلال فرموله و تولید شده است. ماستیک مقاوم نفتی ماده پرکننده دو جزئی بسیار مقاوم در برابر حلال های نفتی می باشد که از ترکیبات قطـران و لاستیک های بیتومن برای ساخت این مــاده استفاده شده است . بسیاری از کف ها و فضاهای در معرض مواد نفتی و حلال ها مانند کف پمپ بنزین ها و آشیانه سوخت هواپیماها ، کف تعمیرگاه ها ، کف انبارهای نگهداری سوخت و … می بایست با ماستیک ضد حلال درز بندی شود تا مواد نفتی و حلال ها ، موجب از بین رفتن ماستیک و خالی شدن درز نشوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک مقاوم در برابر بنزین ماستیک مقاوم در برابر بنزین, انواع ماستیک در کرج

  • مقاومت بسیار زیاد در برابر روغن ها، نفت، بنزین و ...
  • چسبندگی زیاد به بتن یا سایر مصالح نظیر آسفالت، فلز، چوب، شیشه و ...
  • خاصیت ارتجاعی مناسب برای درزهای انبساطی و ژوئن ها.
  • قابلیت اجرا بصورت گرم.

روش مصرف ماستیک مقاوم نفتی :

سطح زیر کار می بایست عاری از هرگونه چربی ، گرد و غبار و رطوبت باشد. برای تمیزکاری می توان از فشار باد و برس برقی استفاده نموده جزء  Aماستیک مقاوم نفتی را که رزین می باشد و در ظرف های فلزی عرضه می شود با استفاده از شعله مستقیم حرارت بدهید تا به نقطه جوش برسد ، پس از رسیدن به حالت مذاب حرارت را اندکی کم کنید تا از سوختن و دود کردن رزین جلوگیری شود ، سپس جزء B را که پودر می باشد به داخل رزین مذاب ریخته و با استفاده از همزن برقی مخلوط کنید تا سیال غلیظ یکنواخت و همگنی حاصل شود.ماستیک آماده شده را تا پیش از سرد شدن در داخل مقاطع آماده سازی شده به روش ریزشی اجراء کنید.

مازوت چیست؟ انواع آن و کاربردها

مازوت یا نفت کوره یکی از هیدروکربن ‌های نفتی است که در مراحل پالایش نفت خام بدست می‌ آید. این ماده کیفیت پایین و ویسکوزیته بالایی دارد و در نیروگاه‌ های حرارتی و موارد مشابه از آن استفاده می گردد.

ترکیب مازوت در اروپا و همچنین ایالات متحده، شکسته شده و به گازوئیل تبدیل می ‌شود. در گذشته، مازوت برای گرم کردن خانه ‌ها در کشورهای شرقی و شوروی سابق مورد استفاده قرار می‌ گرفت چون تجهیزات لازم برای تبدیل مازوت به سایر محصولات پتروشیمی وجود نداشت. در کشورهای غربی به کوره ‌هایی که از مازوت استفاده می‌ کنند، کوره‌ های “ضایعات‌ سوز” گفته می شود.

مازوت

Mazut-100 (مازوت ۱۰۰) نیز نوعی نفت کوره است که با مشخصات خاصی تولید می شود. تفاوت اصلی میان انواع مختلف مازوت ۱۰۰، مقدار گوگرد آن است. مازوت به طور عمده توسط کشورهای آذربایجان، روسیه، ترکمنستان، قزاقستان و ایران تولید می شود. این ماده برای گرم کردن بویلرها (دیگ های بخار) و جهت تولید بخار مورد استفاده قرار می ‌گیرد چون‌ گرمای سوختن بسیار بالایی دارد. محتوای گوگرد، یکی از عوامل مهم در درجه‌ بندی این سوخت است. محتوای گوگرد مازوت، متاثر از منبع اصلی آن است. در حمل و نقل به طور معمول به این سوخت، “نفت کثیف” (Dirty Oil) می‌ گویند و به دلیل اینکه ویسکوزیته بسیار بالایی دارد، پمپ کردن آن به تجهیزات خاصی نیازمند است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.