لکه گیری و اجرای ترمیم عایق کاری پشت بام توسط ایزوگام تندیس دلیجان

۳,۷۲۴ بازديد

لکه گیری و اجرای ترمیم عایق کاری پشت بام توسط ایزوگام تندیس دلیجان : اگر در هنگام خرید ایزوگام ، برای نصب هم هماهنگی لازم را انجام دهید باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود . خرید بهترین نوع ایزوگام ونیز نصب با کیفیت ، با قیمتی مناسب رویایی است که توسط شرکت بام عایق به واقعیت پیوسته است . تمام تلاش شرکت ما بر این است که بهترین ها را تقدیم شما هموطنان عزیزمان کنیم . لکه گیری ایزوگام به منظور برطرف کردن مشکلات و خرابیهای ناشی از بی کیفیت بودن ایزوگام ، زیر سازی خراب ، نصب بی کیفیت و غیر حرفه ای ، تابش خورشید و … می باشد . برای قسمت هایی از پشت بام یا سطح مورد نظر که ایزوگام آن آسیب دیده است نیاز به لکه گیری می باشد که به این منظور باید ابتدا سطح ترک خورده را با مشعل داغ کرد و ایزوگام را به اندازه نیاز برش داد و در آن قسمت چسباند و نیز برای قسمت های که تبله کرده و هوا دارد ابتدا باید هوای آن قسمت را خالی کرده و سپس ایزوگام را چسباند .

 

لکه گیری و اجرای ترمیم عایق کاری پشت بام توسط ایزوگام تندیس دلیجان

معمولا در قسمت هایی لکه گیری انجام می شود که متراژ مساحت کل بسیار زیاد است و یا امکان ترمیم و کنده کاری قسمت های دیگر وجود ندارد ویا هزینه بر می باشد . لکه گیری معمولا در پشت بام ها بیشتر صورت می گیرد ولی در قسمت هایی چون سرویس بهداشتی اصلا لکه گیری ایزوگام پیشنهاد نمی شود . قسمت هایی از پشت بام که بیشتر در معرض آسیب قرار دارند : زیر کولر و مکان های که اجسام سنگین مانند آنتن روی آن قرار می گیرد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام تندیس دلیجان ایزوگام تندیس دلیجان, لکه گیری توسط ایزوگام

مزایای ایزوگام تندیس دلیجان :

  • ایزوگام نسبت به سایر عایق های رطوبتی قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری دارد .
  • انعطاف پذیری بالایی در مقابل سرما و گرما دارد .
  • وزن سبکی در حدود 4 کیلوگرم بر متر مربع دارد .
  • اجرای ایزوگام نسبت به اجرای قیرگونی و آسفالت ، تمیز تر می باشد .
  • در برابر رطوبت عایق مناسبی است و سطح مورد نظر را ایزوله و مقاوم می کند .
  • دارابودن بیمه نامه 5 تا 7 ساله بیمه ایران و ضمانتنامه 10 ساله شرکت تولید کننده ایزوگام از دیگر مزایای ایزوگام می باشد.
  • داشتن مقاومت کششی بالای ایزوگام در برابر ترک ها
  • ایزوگام قابلیت انعطاف پذیری و حالت پذیری بالایی دارد که قابلیت نصب برروی بدنه دیوارها ، شیروانی ها و استخرها را دارد .

شرکت گوهر ابنیه پایتخت به منظور بالابردن سطح کیفی محصولات و فروش انواع ایزوگام مرغوب و همکاری با پروژه های بزرگ عمرانی و ساختمانی ، تمام تلاش خود را بکار گرفته که به بهترین شکل ممکن خدمات فروش و پس از فروش عمده محصولات خود را در اختیار خریداران عزیز و محترم بگذارد .

لکه های قهوه ای صورت
لکه‌های قهوه‌ای سرطانی نیستند و منجر به سرطان هم نمی‌شوند. با این حال در پوست‌هایی که در معرض نور خورشید هستند، ممکن است این لکه‌ها با زبری پوست که در مرحله قبل از سرطان اتفاق می‌افتد و ورم‌های قرمزرنگ پوست که به آن کراتوز اکتینیک می‌گویند همراه شود.

علت‌ها و دلایل

لکه‌های قهوه‌ای ناشی از تولید بیش از حد ملانین یا رنگدانه‌های پوستی هستند. پزشکان همیشه دلیل ایجاد و رشد لکه‌های قهوه‌ای را نمی‌دانند. پیری پوست، قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا دیگر اشکال ماوراء بنفش (UV) مانند حمام آفتاب‌گیری یا برنزه کردن پوست بدن، همه علت لک صورت هستند. احتمال ایجاد و رشد لکه‌های قهوه‌ای در مناطقی از پوست که بیشتر در معرض نور خورشید قرار دارند، بیشتر است. ازجمله در نواحی زیر:
  • صورت
  • پشت دست‌ها
  • شانه‌ها
  • قسمت فوقانی کمر
  • ساعد یا بازو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.