خدمات عایق بندی و آب بندی جداره و دیوارهای ساختمان ها

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

خدمات عایق بندی و آب بندی جداره و دیوارهای ساختمان ها

۳,۷۳۱ بازديد

خدمات عایق بندی و آب بندی جداره و دیوارهای ساختمان ها : عایق کاری نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگه داشتن آن در فصل تابستان دارد . به کمک عایق کاری می توان یک خانه را در زمستان ۵ درجه گرمتر و در تابستان ۱۰ درجه خنک تر نگه داشت. عایق کاری جداره های خارجی ساختمان، می تواند ۳۵ تا ۵۵ درصد از اتلاف حرارت ناشی از سقف،کف و دیوارهای مجاور فضای آزاد را کاهش دهد. انتخاب روش مناسب عایقکاری ساختمان نیازمند توجیه فنی اقتصادی می باشد و به عوامل مختلفی نظیر وضعیت جدار، هزینه عایق کاری،نمای خارجی ساختمان و … بستگی دارد. همچنین روش های عایقکاری ساختمان های احداث شده با ساختمان های درحال ساخت متفاوت می باشد.

 

خدمات عایق بندی و آب بندی جداره و دیوارهای ساختمان ها

شاید عایق‌کاری دیواری که به اتمام رسیده و گچ آن خشک‌شده است غیرممکن به نظر برسد. متأسفانه به دلیل استفاده از مصالح نامرغوب در ساخت ساختمان‌های امروزی، تبادل حرارتی زیادی در ساختمان‌ها صورت می‌گیرد و برای اهالی خانه در فصل زمستان مشکلاتی را به وجود می‌آورد، از این‌ رو بسیاری به عایق‌کاری حرارتی روی می‌آورند. برای عایق‌کاری دیوارهای تمام‌شده دو روش پیش رو است. یک روش اینکه گچ دیوار خراب شود و عایق‌کاری به هر روش دلخواه و مناسب انجام شود سپس دوباره اقدام به گچ کاری مجدد شود که کاری بسیار پرزحمت و پرهزینه است. ذراه دیگر عایق‌کاری دیوار پس از اتمام گچ کاری، استفاده از عایق‌های نازک مانند ایزوبز و نانو عایق روی گچ سپس گچ کاری روی عایق است که کاری کم زحمت تر و کم‌هزینه‌تر به نظر می‌رسد. ین گروه از عایق ها نظیر پلی استایرن (یونولیت) یا پلی یورتان می باشد. این عایق ها دارای ضریب مقاومت حرارتی بالاتری نسیت به عایق های معدنی هستند و برخلاف عایق های معدنی در برابر رطوبت مقاوم هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری دیوارهای ساخته شده عایق کاری دیوارهای ساخته شده, عایق کاری و آب بندی دیوارها

با این وجود در برابر حرارت مقاومت چندانی ندارند. محدوده حداکثر دمای کاری این مواد بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد می باشد و برای ایجاد مقاومت در برابر آتش سوزی، از مواد ضد آتش در آنها استفاده می شود. همچنین این گروه از عایق ها انعطاف پذیر نمی باشند و برای نصب آن بر روی دیوار نیازی به سازه نمی باشند، از اینرو عمدتا از این عایق در روش های عایقکاری بدون سازه استفاده می شود. عایق کاری جدارهای ساختمان متشکل از یک لایه عایق حرارتی و یه لایه نمای نهایی (نظیر گچ و یا سنگ و آجر نما) می باشد. روش های گوناگونی جهت عایقکاری ساختمان وجود دارد که می توان با توجه به شرایط هر ساختمان مناسبترین و اقتصادی ترین روش را انتخاب نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.