کارایی درزگیر و پوشش دهنده مقاطع در معرض مواد نفتی

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

کارایی درزگیر و پوشش دهنده مقاطع در معرض مواد نفتی

۳,۷۰۸ بازديد

کارایی درزگیر و پوشش دهنده مقاطع در معرض مواد نفتی : اجرای درزهای انبساطی در کف های وسیع و گسترده امری اجتناب ناپذیر است و می بایست بتن ریزی را توسط قالب بندی، در مقاطع کوچکتر اجرا نمود . این روش اجرا باعث می شود که عمر و پایایی سطح افزایش یافته و بدلیل تقسیم سطح به مقاطع کوچکتر، در برابر تنش ها و نیروهای وارده مقاومت بیشتری داشته باشد . در شرایط معمول و سطوحی که در شرایط نرمال قرار دارند ، معمولاً از انواع درزبندهای معمول مانند ماستیک پلی یورتان ، ماستیک گرم اجرا و یا ماستیک سرد اجرا استفاده می شود . ولی در شرایطی که سطح در معرض مواد نفتی و حلال ها قرار دارد استفاده از درزبندهای معمولی گزینه مناسبی نیست و می بایست از درزبندی استفاده شود، که در برابر مواد نفتی مقاومت کافی داشته باشد و در اثر برخورد با این مواد ، درز پر شده با ماستیک مستهلک و خالی نشود.

کارایی درزگیر و پوشش دهنده مقاطع در معرض مواد نفتی

بدین منظور درزبندی مخصوص با نام ماستیک مقاوم نفتی یا ماستیک ضد حلال فرموله و تولید شده است. ماستیک مقاوم نفتی ماده پرکننده دو جزئی بسیار مقاوم در برابر حلال های نفتی می باشد که از ترکیبات قطران و لاستیک های بیتومن برای ساخت این ماده استفاده شده است . بسیاری از کف ها و فضاهای در معرض مواد نفتی و حلال ها مانند کف پمپ بنزین ها و آشیانه سوخت هواپیماها ، کف تعمیرگاهها ، کف انبارهای نگهداری سوخت و … می بایست با ماستیک ضد حلال درز بندی شود تا مواد نفتی و حلال ها ، موجب از بین رفتن ماستیک و خالی شدن درز نشوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

درزگیر مقاوم در برابر مواد نفتی چه موارد کاربردی دارد؟

  • مناسب برای درزگیری کف پمپ بنزین ها و آشیانه هواپیماها.
  • مناسب برای درزگیری کف تعمیرگاهها و گاراژها.
  • مناسب برای پر کردن درزهای بتنی باند فرودگاهها و محوطه آنها.
  • مناسب برای درزگیری پارکینگ های پر تردد مانند پارکینگ های عمومی.
  • قابلیت درزگیری کف انبارهای نگهداری سوخت و حلال ها.
  • درزگیری کف کارخانجات تولید مشتقات نفتی.
  • درزگیری بتن کف محوطه پالایشگاه ها.
ماستیک های مقاوم نفتی ماستیک های مقاوم نفتی, عایق بندی درزهای انبساط

ماستیک مقاوم نفتی از دو جزء رزین و پودر تشکیل شده است که پس از ترکیب با یکدیگر ، درزبندی با چسبندگی فوق العاده ایجاد می کنند که پس از اجرا در درز مورد نظر، با لبه های درز و سطوح زیرآیند اتصال مناسبی را ایجاد می کند . ماستیک مقاوم نفتی پس از گیرش نهایی به حالت لاستیکی سخت در آمده و دارای قدرت الاستیسیته بسیار بالایی خواهد بود . حالت الاستیسیته ماستیک ضد حلال پس از خشک شدن موجب می شود تا سطوح در برابر تنش ها و لغزش ها و نیروهای وارده مقاومت کافی داشته باشند.

موارد استفاده از مازوت چیست؟

از روغن سوخت برای سوزاندن در کوره ها، دیگ های بخار، اجاق گازها و فانوس ها برای تولید گرما استفاده می شود. این زنجیره از هیدروکربن های طولانی مانند آلکان ها، مواد معطر و سیکلوآلکان تشکیل شده است.

نفت کوره نام های مختلفی دارد اما بیشترین اصطلاحاتی که استفاده می شود عبارتند از:

سوخت دیزلی

روغن کوره

روغن گرمایش خانگی

روغن گرمایش صنعتی

نفت سفید

سوخت دریایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.