مرکز فروش انواع رنگ نانو عایق رطوبتی در سراسر کشور

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

مرکز فروش انواع رنگ نانو عایق رطوبتی در سراسر کشور

۳,۷۴۰ بازديد

مرکز فروش انواع رنگ نانو عایق رطوبتی در سراسر کشور : یکی از انواع پرکاربرد این رنگ، رنگ ضد آب و عایق رطوبتی است. استفاده از این رنگ باعث میشه که سطوح تمیز بمونن و در برابر مایعات مثل آب و روغن و … آسیب نبینن. رنگ عایق رطوبتی در برابر اشعه فرابنفش و تغییرات دمایی تابستان و زمستان مقاوم است. از رنگ نانوی عایق رطوبتی برای عایق کردن استخر، مخازن آبی که از بتن ساخته شدن، پشت بام و مکان های مرطوب مثل حمام و دستشویی استفاده می شود.

 

مرکز فروش انواع رنگ نانو عایق رطوبتی در سراسر کشور

انواع رنگ نانو در بازار کشور به طرق مختلف با قیمت ارزان و مناسب خرید و فروش می شود. از مراکز مستقیم جهت خرید این محصول، می توان به فروشگاه های مختلف مانند فروشگاه های رنگ فروشی اشاره کرد که این محصول را به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند. کارخانه ها و موارد مصرف متعدد رنگ نانو باعث انوع قیمتی بالای ان شده است بر فرض مثال رنگ نانویی نما (دو رو عایق) ۲۰ لیتری بازه قیمتی از یک میلیون و هفتصد هزا تومان دارد تا دو میلیون و دویست هزار تومان که سطح پوشش هر گالن (۳٫۷۹ لیتری): حدود ۱۵ متر مربع با ۳ بار پوشش می باشد. همچنین سایت های خرید و فروشگاه های مجازی در صفحات اجتماعی از مراکزی هستند که به صورت غیرمستقیم، به فروش انواع رنگ نانو با قیمت ارزان در سراسر کشور می پردازند. این محصول توسط فروشندگان سایت ها به نقاط مختلف کشور ارسال می شود و خرید راحت و بدون دردسری برای مشتریان به عمل می آورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مرکز فروش انواع عایق مرکز فروش انواع عایق, رنگ عایق بندی رطوبتی

نحوه اجرای رنگ عایق رطوبتی :

رنگ عایق رطوبتی نانو همانند رنگ معمولی با قلم مو، غلتک و پیستوله قابل اجرا می باشد. محصول را با قلم مو یا غلطک و پیستوله اجرا کنید،تا جایی که سطوح به صورت کاملا یکنواخت پوشش داده شود. قبل از انجام کار باید سطوح را کاملاً تمیز و خشک و سطح‌های ناصاف را آماده نمود. سپس نانورنگ را بصورت کاملاً یکنواخت روی سطح پوشش داد. برای حصول بهترین نتیجه دمای محیط در زمان اجرا و در مدت خشک شدن باید بین 5 تا 40 درجه سانتی‌گراد باشد. دمای بالاتر باعث خشک شدن سریع و دمای پایین تر کند شدن آن را سبب می شود. رطوبت زیاد بر شکل ظاهری محصول تاثیر منفی می گذارد. در صورت نیاز پس از گذشت ۳ تا ۵ ساعت دست دوم را اجرا کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.