عایق کاری انواع لوله‌های آب و سیستم های لوله کشی در کرج

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

عایق کاری انواع لوله‌های آب و سیستم های لوله کشی در کرج

۳,۹۴۸ بازديد

عایق کاری انواع لوله‌های آب و سیستم های لوله کشی در کرج : عایق کاری انواع لوله‌های آب بهترین روش برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در سیستم تأسیسات ساختمانی می‌باشد. استفاده از عایق موجب می‌شود تا لوله‌ها به راحتی حرارت و گرمای آب را در خود حفظ کنند. این موضوع می‌تواند به طور مستقیم روی مصرف سوختی که در جهت گرم کردن آب مصرف می‌شود، تأثیر بگذارد. از طرف دیگر زمانی که در سیستم لوله کشی از عایق کاری مناسبی استفاده شود، لوله‌های مربوط به آب سرد با قرار گرفتن در معرض سرمای شدید دچار مشکلاتی همچون یخ زدگی نمی‌شوند و این موضوع هم روی مصرف آب و هم بر مصرف بیش از اندازه سوخت و گاز تأثیر می‌گذارد.

 

عایق کاری انواع لوله‌های آب و سیستم های لوله کشی در کرج

درهر سیستم لوله‌کشی بسته به محیط، شرایط آب و هوایی و نوع و حجم مواد انتقالی از درون لوله‌ها از انواع مختلفی از لوله‌ها استفاده می‌شود که پرمصرف‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • لوله‌های فولادی
  • لوله‌های پلی‌اتیلن
  • لوله‌های پلاستیکی
  • لوله‌های گالوانیزه

هرکدام از این انواع لوله‌ها، مزایا و معایبی را نسبت به دیگری دارند که بسته به شرایط و محیط به کارگیری هرکدام می‌توانند عمر و دوام متفاوتی داشته باشند. توجه داشته باشید که نباید تنها با بررسی قیمت لوله و یا پیشنهاد دیگران در رابطه با انتخاب نوع لوله تصمیم بگیرید؛ بلکه این کار مستلزم بررسی محیط و پروژه توسط کارشناس مربوطه است تا مشخص شود که کدام دسته از لوله‌ها مناسب محل مورد نظر بوده و بیشترین عمر و بازدهی را خواهند داشت. پس از انتخاب و استفاده از بهترین نوع لوله متناسب با محیط شما، برای بالابردن طول عمر و بهره‌وری سیستم لوله‌کشی، عملیات عایق‌کاری انجام می‌شود. عایق‌کاری لوله‌ها با مقاوم کردن آن‌ها در مقابل تمامی عوامل مخرب از جمله آب و هوای سرد و یا بسیار گرم، ایجاد تراکم و میعان و انواع پوسیدگی‌ها نه تنها باعث بالارفتن دوام لوله‌ها می‌شود، بلکه سبب دستیابی شما به بیشترین بهره‌وری و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های آن می‌گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله های فولادی عایق کاری لوله های فولادی, انواع عایق لوله

عایق کاری به وسیله فوم پلی اتیلن نیز نوع دیگری از عایق لوله است که بسیار مقرون به صرفه بوده و نصب آن نیز نسبت به سایر انواع عایق‌ها راحت تر است. جنس این فوم نسبت به انواع عایق پلاستیکی محکم تر است و با تغییر دما منقبض و منبسط می‌شود. از همین رو از این فوم نباید روی لوله آب گرم یا نوار گرمایشی استفاده نمود. از دیگر انواع عایق می‌توان به نوعی عایق فومی اشاره کرد نصب این عایق بسیار ساده است که تنها می‌توانید با فشار دادن آن روی لوله آن را نصب نمایید.

معرفی Use Case

Use Case (یوزکیس) ابزاری برای تعریف تعاملات مورد نیاز کاربر در سیستم است، در واقع مجموعه اقداماتی است که مرحله به مرحله تعاملات بین کاربر و سیستم را برای رسیدن به یک هدف خاص (که همان کامل شدن کیس است) تعریف می کند. کیس را می توان یک کار در نظر گرفت که باید تکمیل شود.

در توسعه نرم افزار Use Cases یا مجموعه ای از Caseها (کیس ها) نوشته می شود. در تصویر زیر هر کدام از بیضی ها یک کیس را نشان می دهد و کاربری که با سیستم از طریق این کیس ها ارتباط برقرار می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.