عایق بندی و آب بندی نمای سنگی ساختمان ها در گلشهر

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

عایق بندی و آب بندی نمای سنگی ساختمان ها در گلشهر

۳,۷۳۱ بازديد

عایق بندی و آب بندی نمای سنگی ساختمان ها در گلشهر : مشکل عمده دیگر در نماهای امروزی نفوذ آب باران از درز سنگ ها به داخل می باشد و دلیل آن بندکشی نکردن اصولی سنگها و یا ریختن بندکشی بین سنگ نما می باشد. بیشترین سنگ هایی که نیاز به درزبندی و آب بندی دارند , نماهایی هستند که جنس سنگ آن تراورتن باشد. زیرا سنگ های تراورتن جنس نرمی دارد و آب به راحتی درون آن نفوذ می کند. امروزه از مواد نانو برای آبگریز کردن نما استفاده می شود. نانویی که برای نمای ساختمان استفاده می شود باعث افزایش مقاومت سطح در برابر عوامل جوی مثل باران و یا نور خورشید می شود. روش اجرای نانو روی سنگ و شیشه به این صورت انجام میشود که ابتدا باید سطح مورد نظر تمیز و شسته شود,برای شستشوی نما می توان از دستگاه واترجت برای نماشویی استفاده کرد تا سطح نما به خوبی چربی زدایی و گرد و غبار آن گرفته شود. بعد از انجام نماشویی باید ۲۴ ساعت بگذرد تا نما کاملا خشک شود. نانو نما را می توان با ابزارهای مختلف مثل قلتک و قلمو و یا پمپ به سطح نما پاشید.

 

عایق بندی و آب بندی نمای سنگی ساختمان ها در گلشهر

با توجه به خاصیت غیر صیقلی و متخلل بودن سطوح سنگ، سیمان و آجر، موادی چون مواد نانو، رزین، عایق های دوجزئی،z90 و مایع های پلیمری شفاف برای تمامی این سطوح فوق قابل استفاده است که در ادامه به نقاط قوت و ضعف این مواد خواهیم پرداخت . دلیل اصلی بروز مشکل در اینگونه از نما وجود ترک بر روی سطح، جذب آب بالای سطح و از بین رفتن بندکشی می باشد . برای آب بندی این سطوح ابتدا باید تمامی ترک های نما را پر کرده، تمامی بندکشی ها را ترمیم نمود و در نهایت ماده ی آب بندی انتخاب شده را بر روی سطح اعمال کرد . تعداد لایه مورد نیاز اعمال شده از هر کدام از مواد، برای  آب بندی سطح، به طور مستقیم به شرایط نمای ساختمان بستگی دارد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری نمای سنگی عایق کاری نمای سنگی, چسب آب بندی سنگ نما

قبل از انکه بخواهیم عایق های نانو را بشناسیم بهتر است ابتدا، به طور مختصر عایق رطوبتی سنگ نما و انواع ان را بشناسیم. زیرا عایق های نانو در نمای ساختمان از انواع عایق رطوبتی سنگ نما هستند. و سپس به طور کامل به مسائل مربوط به عایق نانو بپردازیم. عایق رطوبتی سنگ نما نمونه ای از مصالح ساختمانی هستند. که برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان و خراب کردن مصالح ساختمانی، تهیه شده اند. در دوره های قبل از عایق های رطوبتی به طور معمول در پشت بام ها استفاده می شد. اما امروزه در عایق رطوبتی سنگ نما برای ساختمان ها و به منظور جلوگیری از تخریب انها نیز عایق کاری انجام می شود. زیرا به طور معمول هر فضایی از ساختمان که ممکن است در صورت نفوذ رطوبت به ساختمان اسیب وارد کند. نیازمند عایق کاری است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.