فروش اسپری قیر درزگیر آب بندی سوراخ ها

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

فروش اسپری قیر درزگیر آب بندی سوراخ ها

۲۴۸ بازديد

فروش اسپری قیر درزگیر آب بندی سوراخ ها : سطوح زیرین و زیر گلگیر اتومبیل،تمامی سطوح در تماس با آب مانند کف کولر، سطوح غوطه ور داخل آب و محل های که امکان نفوذ آب یا پوسیدگی وجود دارد. محافظت کلیه اشیاء پیرامون که به نحوی در تماس با آب و در معرض خوردگی و زنگ زدگی می باشد. اسپری عایق بام در بسته بندی قوطی های با حجم ۴۵۰ میلی لیتر تولید شده و با ترکیباتی از بیتومین و رزین های مخصوص طراحی و ایجاد شده که باعث ایجاد عایقی مطمئن در سطح مورد استفاده می شود. این محصول دارای رنگ قهوه ای تیره می باشد.

 

فروش اسپری قیر درزگیر آب بندی سوراخ ها

اسپری قير یا همان اسپری عایق رطوبتی به منظور استفاده آسان و با توجه به نیاز مصرف کنندگان در قوطی های فلزی اسپری تعبیه و تولید شده است. استفاده از این اسپری بسیار آسان است و توسط تمام افراد چه مبتدی و چه حرفه ای در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. اسپری عایق رطوبتی اسپری قیر را قبل از استفاده به منظور ترکيب شدن خوب تکان دهيد. عایق کاری سطوح سوراخ شده که نشتی هم دارد از جمله کارهایی که علاوه بر خطر،  دردسرهای زیادی دارد زیرا اگر یک قسمت دچار نشتی آب شود ممکن است به محل مورد نظر آسیب وارد نماید. پس عایق کاری یکی از مهم ترین موارد جهت جلوگیری از نشت رطوبت است. طی سال های اخیر وجود اسپری قیر سبب راحتی کارها شده است و کاربرد های فراوانی دارد؛ این اسپری برای محل هایی که پس از عایق کاری دچار نشتی شده مورد استفاده قرار می گیرد.  این محصول به راحتی قابل استفاده است و کاربرد های مختلفی دارند از این اسپری قیر درزگیر برای تمام سطوح فلزی ، چوبی و سیمانی که در تماس با رطوبت و آب قرار دارند می توان استفاده نمود. اسپری قیرپاش یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از نشت رطوبت می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اسپری قیری اسپری قیری، انواع عایق رطوبتی قیری

اسپری پاک کننده قیر لکه های قیر و روغن، و همچنین سایر خراش های خیره کننده، به طور کامل و به آرامی پاک می کند. حتی باقی مانده برچسب و اسپری های محافظ زیر کف به سرعت و به طور کامل برداشته می شوند. پاک کردن به طور مستقل، بدون نیاز به مالش یا خراش. می توان از هر زاویه ای اسپری کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.