استفاده از انواع عایق های رطوبتی چسبی درزگیر

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

استفاده از انواع عایق های رطوبتی چسبی درزگیر

۲۴۶ بازديد

استفاده از انواع عایق های رطوبتی چسبی درزگیر : استفاده از انواع عایق های رطوبتی در ساختمان به خصوص در محل اتصالات نیازمند توجه زیادی است. در سازه های سنتی، از کانال ها و زهکشی ها برای جلوگیری از رسیدن آب به سطوح داخلی کمک می گیرند، در حالی که در سازه های مدرن از سیستم های سنگ تراشی سبک، پانل ها، رندر و دیوارپوش استفاده شده و همه اینها به اتصالات درزگیر متکی هستند. بروز خرابی در اتصالات می تواند بر عملکرد ساختمان و المان های داخلی آن تأثیر بگذارد. بنابراین، باید به طراحی اتصالات پنهان توجه ویژه ای شود، زیرا دسترسی به آن ها برای تعمیر یا تعویض بسیار سخت خواهد بود. درزگیرها معمولاً پلیمری هستند، این ترکیبات در برابر درجه ای از حرکت نیز مقاومت دارند.

 

استفاده از انواع عایق های رطوبتی چسبی درزگیر

زمانی که پنجره داخل دیوار تعبیه می‌شود، میان چارچوب و دیوار حفره‌های کوچکی به وجود می‌آید که اگر پوشانده نشود، پنجره دیگر نمی‌تواند از هدر رفتن انرژی یا انتقال صدا پیشگیری کند. به همین دلیل افرادی که در زمینه نصب درب و پنجره فعالیت می‌کنند، از چسب درزگیر پنجره برای پوشاندن این حفره‌های کوچک استفاده می‌کنند. این چسب‌ ها علاوه بر درزگیری، باعث می‌شوند پنجره در جای خود محکم باقی بماند و بعد از نصب دچار مشکل نشود. جالب است بدانید که اگر پنجره‌ها به درستی درزگیری نشده باشند، حتی آلودگی و ذرات معلق هوا هم وارد فضای بسته ساختمان می‌شوند و برای ساکنان ساختمان مشکلات تنفسی ایجاد می‌کند. درب و پنجره‌ سازان حرفه‌ای علاوه بر تولید پنجره‌های دو جداره و UPVC، به استفاده از درزگیر مناسب برای نصب آن‌ها هم توجه می‌ کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب درزگیری نانو چسب درزگیری نانو، اجرای عایق نانو آب بندی

عایق و درزگیر، خرید عایق و درزگیر، پایین ترین قیمت عایق و درزگیر را با فروشگاه رنگ و ابزار ایران رنگ تجربه کنید ! درصنعت به مواد و ابزار هایی که برای عایق کردن و کیپ کردن نقاط تماس سطوح مورد استفاده قرار میگیرند، درزگیر گفته می شود. درزگیرها به صورت پودر، خمیر، نوار و… موجود هستند. درزگیرها معمولاً از مواد وُشکسان ساخته‌ می‌شوند. در بخش‌ها گوناگون صنعت بنا به مورد، به عمل استفاده از درزگیرها، درزگیری، درزبندی، آب‌بندی و اندودکاری گفته می‌شود. یکی از مواد و محصولات آب بندی ماستیک است که انواع مختلفی دارد. از انواع آن موضوع می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا، قیری سرد اجرا، پلی یورتان، سیلکون، اکرولیکی، پلی سولفید و … نام برد این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب یا کف سازی و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری هستند. برخی دیگری از ماستیک ها دارای خواصی مثل مقاومت در برابر مواد نفتی و یا ترمیم ترکهای آسفالت دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.