نحوه نصب و اجرا ماستیک پلی یورتان پاششی PUS2500

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

نحوه نصب و اجرا ماستیک پلی یورتان پاششی PUS2500

۲۵۰ بازديد

نحوه نصب و اجرا ماستیک پلی یورتان پاششی PUS2500 : رطوبت از مشکلات اصلی در هر محیطی است زیرا باعث پوسیدگی، خوردگی و کپک زدن می شود و باید راهکارهای پیشگیرانه ای در مقابل آن داشت. برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، از روش های مختلفی استفاده می شود و امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، از انواع عایق ها استفاده می شود. عایق یا فوم پاششی پلی یورتان می تواند در مقابل رطوبت و حرارت، مانعی ایجاد کند و با توجه به مزایایی که دارد، استفاده از آن در صنایع مختلف بسیار زیاد شده است. در ادامه این مطلب می خواهیم درباره فوم پوششی پلی یورتان، توضیحات بیشتری ارائه کنیم و از ویژگی ها، مزایا، معایب و کاربردهایی که دارد، صحبت کنیم.

 

نحوه نصب و اجرا ماستیک پلی یورتان پاششی PUS2500

فوم پلی یورتان از جهت خواص در مقام میانی فوم های پلی یورتان نرم و مشقت بار قرار می‌گیرد. اساسا قسمتی از سلول های ساختاری تشکیل دهنده فوم پلی یورتان همانند فوم های نرم از نوع سلول بسته بوده و نصیب دیگر همانند این فوم از نوع سلول باز هست. نحوه نصب و اجرا پلی یورتان پاششی بدین گونه است که: دو ماده هیدروژن دار و ایزوسیانات  در مخزن های جداگانه نگهداری می شوند. این دو ماده قبل از پاشش گرم می شوند و تبدیل به مایع می شوند و به وسیله دستگاه های مخصوص به سطح مورد نظر پاشیده می شود. بعد از  پاشش,  این دو ماده باهم ترکیب می شوند و عایقی جامد یکپارچه را به وجود می آورند. که کلیه فضاهای خالی و حفره های هوایی را پوشش می دهند و لایه کاملی از عایق برروی سطح شکل می گیرد. چگالی عایق پاششی پلی یورتان در این روش قابل تنظیم است. پاشش توسط دستگاه های خاص که دما و فشار مواد را تنظیم نماید صورت می پذیرد. با توجه به متراژ، دستگاه مناسب برای اسپری استفاده انتخاب می شود . ضخامت مناسب برای عایق  سقف و دیوار ساختمان ها 5/2 الی 3 سانتیمتر ضخامت مناسب است. ضخامت بوجود آمده با زمان پاشش نسبت مستقیم دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم پاشش پلی یورتان فوم پاشش پلی یورتان, انواع فوم عایق کاری

این نوع عایق پگالی بسیار بیشتری نسبت به فوم سلول باز دارد اما ساختار آن فشرده تر و تراک بیشتری دارد. بنابراین عایق خوبی برای هوا و رطوبت می باشد. امروزه از این عایق در سقف، استخر، پارک های آبی سرپوشیده، فضای باز و صنایع گوناگون از جمله عایق بندی لوله ها و مخازن به وفور استفاده می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.