بهترین پوشش مواد عایق کاری مخازن فلزی

فروش و اجرای انواع عایق در کشور ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

بهترین پوشش مواد عایق کاری مخازن فلزی

۲۴۷ بازديد

بهترین پوشش مواد عایق کاری مخازن فلزی : از مواد مختلفی برای عایق کاری مخزن‌های فلزی استفاده می‌شود که ایزوگام یکی از رایج‌ ترین و قدیمی‌ ترین گزینه‌ها است. ایزوگام به خوبی از انتقال رطوبت جلوگیری می‌کند و مقاومت نسبتا خوبی در برابر تغییرات دمایی دارد. این روش که به قیرگونی هم معروف است می‌تواند از بدنه تانکر در برابر ضربات و فشارها نیز محافظت کند. طی سال‌ های گذشته مواد پلیمری توانسته‌اند محبوبیت زیادی بین پیمانکاران صنعتی پیدا کنند. یکی از کاربردهای این مواد عایق کاری مخازن فلزی است. با استفاده از مواد پلیمری امکان عایق کاری به صورت خارجی و داخلی وجود دارد. این مواد به خوبی می‌توانند سوراخ‌ها، ترک‌ ها و شکاف‌ ها را پر کنند. همچنین ترکیبات پلیمر آب‌گریز هستند و در تماس با آب واکنش شیمیایی نخواهند داشت.

 

بهترین پوشش مواد عایق کاری مخازن فلزی

قبل از پیدایش منابع پلاستیکی از مخازن فلزی استفاده می‌شد. هنوز هم در برخی مناطق به دلایل مختلف مثل کاهش هزینه‌ها یا استفاده از کالای قدیمی، مخازن فلزی مشاهده می‌شود. این مخازن در مقابل تغییرات دما مقاومت بسیار کمی داشتند. آب درون منابع فلزی در روزهای تابستان به سرعت گرم و در روزهای سرد گاهی دچار یخ‌زدگی می‌‌شود. معمولا مواد شیمیایی نیز در برابر فلزات واکنش‌پذیر هستند. همه این معایب باعث شد تا به مرور مخازن فلزی کمتر مورد توجه قرار بگیرند و مخازن پلاستیکی با جنس پلی اتیلن به عنوان جایگزینی مناسب بخش زیادی از سهم بازار را به خود اختصاص دهند. اما همچنان یکی از موضوعات مهم پیرامون مخازن پلی اتیلن، تعدیل دمای فضای درونی مخزن است. بسیاری از این مخازن در فضای باز جانمایی شده‌اند و با هوای آزاد در تماس هستند. برخی از این مخازن روزانه تحت تابش مستقیم نور خورشید یا در تماس با برف و باران قرار دارند و به همین علت به طور مداوم تحت تاثیر حرارت یا سرما قرار خواهند گرفت. در نتیجه برای تنظیم دمای فضای داخلی این منابع نیز باید چاره‌ای اندیشیده شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری منبع آب فلزی عایق کاری منبع آب فلزی, پوشش عایق مخازن

عایق کاری مخزن ذخیره آب یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از هدررفت انرژی است و باید جدی گرفته شود. در صورتی که مخازن به درستی و با متریال مناسب عایق بندی نشوند، نشتی باعث افزایش مصرف آب می‌شود. با این حال عایق بندی صرفا به منظور عدم عبور رطوبت از دیواره مخزن نیست و به منظور کاهش انتقال حرارت نیز انجام می‌گیرد. به این ترتیب آب موجود در مخازن عایق کاری شده، در ماه‌های گرم سال تبخیر نمی‌شود و در فصول سرد نیز یخ نمی‌زند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.